Monday, April 27, 2009

bas malam


pukul 1.56 pagi.

di dalam bas.

bosan. dan lapar.

tu lah. orang suruh habiskan burger tadi tak nak.

handphone pun lupa nak charge. kan dah habis bateri.

last2 buka beg ambil laptop. senang cerita.

.....

hmm. macam tak tahu nak tulis apa la pulak.

oo ya. sejuk. sangat2. sebab tak ada selimut.

dan tak selesa. sangat2. sebab peot.

tadi beli souvenir untuk orang2 di rumah.

first time nak buat baik. *angel*

dan. dan mak cik aku mahu kahwin.

dengan siapa pun dia tak tahu.

aku lagi la tak tahu.

aku hanya mampu wish all the best to her.

and hopefully it won't happen to me.

at least, i won't allow it to happen to me.

zettai ni.

p/s: after this aku tak akan balik malam dah. takut aku tak sedar. nanti tak pasal2 dah sampai kat kota. naya aku.

2 comments:

  1. err... camana blh tak tau bakal suami? ;p

    ReplyDelete
  2. haha..
    tu la yg jadi bile crite "ibu mertuaku" diadaptasikan ke dunia sebenar.

    ReplyDelete