Thursday, December 11, 2008

banyak cakap gile

this post will be in bm, as my mode this week is bm.
any english word will be in italic, bolded.
chentaku forever, bm.
haha.

banyak gile nak cakap..

ari tu kan, ari rabu..x de air... siut tol. gempar satu umah. nighmare. trauma tros. huhu. pastu pikir punye pikir kitorunk decide nak gi umah bella. mandi, solat, pape je la yg menggunakan air kt ctu.. bangun pagi2 gile.. x de r pagi ssgt pon. 5.30 je. gi umah dorunk. mase kuar umah, tgk jalan, mak aih seram gile. sunyiiiiii je. takut siut. smpai umah bella cam nak merompak pon ade. except kitorunk merompak gune kunci. hehe. ade free akses. pastu cam tu la seterusnye.. bile nak mandi, nak solat, gi umah die.. agak penat la nak ulang alik smata2 nak gi solat je kan..

pastu..erm.. pe lagi r.. ooo.. minggu ni agak penat sbenarnye.. well, kalo nak ikutkan tiap2 minggu pon penat..ari tu duwet ilang.. agak sedey la.. 50 free2 melayang tah ke mane.. dah le baru wat kuar dari bank.. cam nak nanges je.. (mmg da nanges pon..). pastu disebabkan rase bersalah yang amat, aku kol bapak aku..(kalo sal duwet, mesti kol bapak aku. sal len2, mak aku tmpt mengadu. cam unfair gak r aku wat camtu.. sian die..). utk mengelakkan drpd kene mara, aku wat sore ksian..hehe.. x de r.. mmg aku takut gile dowh mase tu.. sore ikhlas tu.. pastu bapak aku cakap, " x pe r, dah mende tu da ilang, nak wat caner..". huhu, sbb tu la aku kol bapak aku. kalo mak aku, agak laen r nada yg akan kuar..

pastu for the first time minggu ni x de lab report. yeay!! agak pelik gak ar xde keje. rase bebas gile. walopon mnggu depan de exam. o ye, pastu kan, aku suh mak cik aku bli tiket bas balik qlate lepas exam ni. aku suh die bli yg malam punye. senanye aku memang x sker naek bas pagi2, penat gile. lapan jam dowh. nak termuntah rasenye. tp mak aku x kasi. aku x paham senanye nape die x bagi aku naek malam. kalo sbb faktor keselamatan, nape die bagi akak aku naek bas malam? banyak kali lak tu. mak cik aku tanye, mak x mara ke nanti. aku cakap, beli je la. kalo dah beli tiket, die x kan kate pape da kot.. jahat gile kan aku.. sowie mak, x de pilihan da..

pastu lagi berita gumbira. air da ade!!!! orang tu cakap senanye bukan tangki pecah ke ape, ade orang tutup meter air.. kuang asam gile kan sape yang tutup tu.. so sbb tu la air x de, meter x jalan.. siut tul.. tipah tertipu lagi...

pastu pagi tadi umah bella wat reflection kt petrosains. aku cam nak ikut memule tu, bkn nak gi sgt petrosains tu. dah berjuta2 kali kot aku gi. bosan ya amat.aku nak melencong kt len je smentara tunggu derang kt dlm tu. tp yang x bes nye wallet berhabuk r.. fulus tarak.. so terpakse ar batalkan niat jahat nak meramun2 kt sane.. duduk lagi kt cyberia yang langsung x cyber ni..

minggu depan da final.. arap2 aku blajo sungguh2 la.. tanak r asek kene perli ngan orang tue tu je.. hangin satu badan kot.. xde keje lain agaknye.. nak hancurkan idup orang je.. jage tepi kain sndiri x ley ke? nak jugak sebok2 hal orang.. ha.. kang da x pasal2 aku mengumpat kat die ni.. wat dose agi...haizz..

skam tgh duk umah evie.. smata2 nak gune tenet.. tenet kat umah cam pe tah.. asek sewel camtu je.. agak bengang la jugak kadang2 tu.. evie da tdo.. penat agaknyew pas balik petrosains tu.. sowie evie kalo ganggu..huhu..

oo ye de agi.. ha kan aku da cakap banyak mende aku nak cakap kali ni.. tadi kul 6.30 aku kuar gi kdai dpan cyberia tu..de la bli barang cket.. pastu lepak kat park kejap.. cam bese r.. klau de masalah, ctula port aku nak melayan prasaan. aku pg tu tgk de sorang uncle india ni ngah main ngan cucu die kot..kiut gile dak tu.. aku tgk derang hepi gile men buai, pastu men kejar2, nyorok2, ngan aku skali rase hepi. ilang jap masalah aku.. pastu budak tu tetibe brenti dpan aku mase kne kejar ngan atuk die.. die tgk je kat aku. pastu aku pon snyum.. die pon tersengih kelebaran.. haha.. pastu derang blah.. pastu aku gi duk kat buai tu mlayan diri sorang2, pikir tang masalah tu.. smpai kol 7.30 aku pon balik.. sbb nyamuk dah pnoh satu badan dah..

tadi sblom dtg umah evie aku study chem.. organic compound.. pastu tetibe rase cam banyak gile tak paham.. tu la.. sblom ni miss ngajar aku mngelamun.. skam kan da x paham..haih..

skam da kul 11.30 dan aku ngah pikir nak tdo cni ke xnak..hurm..

No comments:

Post a Comment