Wednesday, January 27, 2010

meleis

actually aku dah penat nak cakap pasal ni.

kenapa kan, manusia sekarang suka menunjuk2 yang dia ada secret. especially secret yang dia tak nak kamu tahu. dah namanya secret kan, yang kau make it so obvious tu kenapa? aku manusia. normal. aku ada curiosity. mestilah aku tertanya2, nak tahu apa secret tu. bukan la aku ni busy body, tapi aku tak suka dibiar tergantung. tak paham. terpinga2. so lain kali if you have something that you don't want to tell me, don't show it. ini nampak macam lagi samdol ada la.

huh. emo2. dah lama tak emo.

tadi tengok ju-on. sengal. tak takut tu satu hal. kelakar pulak dah hantu dia. storyline memang confuse, standard cerita jepun la kan. the ghosts are like, hurm, i dunno la. maybe sebab dah banyak cerita ju-on yang aku tengok, so aku dah immune dengan hantu2 dia.

lately sangat addicted dengan obefiend. suka troll the meleis. bagus2. to be honest i used to be one of this meleis. tapi lepas baca blog dia, terus tukar status. upgrade sikit. hehe. kool la obe. :D

ok. microbiology is waiting. as usual. and crap. haven't read anything for tomorrow's lab. -_-"

No comments:

Post a Comment