Tuesday, June 9, 2009

reunion-snippet

reunion membawa kepada pertemuan antara aku, yana dan yana.

ya, ada dua yana. so to make it easier, aku namakan yana suju dan yana dbsk.

kerana aku najwa big bang. hehe ^_^

suju : wei, nanti ujung taun ni maybe ade konsert suju. mau datang??
dbsk : ha???waaa...bestnye!!
big bang : aku boley je. call je, nanti pandai2 la aku carik duit.berape bajet?
suju : paling koman 1 rat. tu pon nanti kepala dorang nampak cam semut je la.
dbsk : ha..er..T_T
big bang : paling depan?
suju : gile? 5 rat. mane nak kebas?
dbsk : aa..x ley murah lagi ke?
suju : bajet between 1 rat hingge 3 rat. 5 rat aku pon x mampu..
big bang : 3 rat pon jadi la...
dbsk : adeh..ikat perot gua nanti.. ;((
big bang : oo pastu nanti SS501 pon maybe de gak december ni.
suju : ok set.
dbsk : aiyark!!

itulah perbualan tak seberapa between ELF, Cassiopeia dan VIP.
anda akan memahami terms ini jika anda berjiwa korea.

note : perbualan ini aku punya version. bahasa mereka tidak sekasar itu. saja nak bagi spice.biar bunyi kaw2 sikit.

big bang : bile big bang nak wat concert kt msia neyh??
suju : tawakkal je bro..

kempunan gila nak pegang lampu tu.. cun sangat2

No comments:

Post a Comment