Wednesday, May 27, 2009

driving license


computer test : 48/50
time taken : 8 minutes 15 seconds

**sedih sebab tak dapat full tapi bangga sebab buat tak sampai 10 minit. hehe**

alkisahnya, semalam first time test kereta. agak bangga kerana dipuji cepat pick up oleh kak ma. *riak*

hari ini, ujian memandu bukan dengan kak ma, tapi dengan seorang abang yang, er, tak payah cakaplah. aku menerima balasan dari tuhan kerana perasaan riak tersebut. agak beberapa kali jugaklah kereta aku termati enjin. dan aku agak fail bila time nak parking. sebab tak ingat kena pusing belah mana, berapa kali nak pusing. tapi bangga tak pernah langgar palang. *riak balik*

huh. berpeluh satu badan. sebab panas ok. air cond tak ada. bukan sebab gabra. *cover line*

then i thought practice sudah habis. tapi tiba2..

kak ma : najwa, jom gi test kat jalan raya
aku : hah? alamak.. boley ke kak ma.. parking pun tak lepas lagi ni...
kak ma : takpe2.slow2 je..

memang sangat nervous. tapi bila keluar kat jalan raya, fuh... bestnya dunia.. hehe

kak ma : sampai kawasan sekolah guna gear 2, nak berhenti gear 1, nak jalan biasa gear 3
aku : kalau guna gear 4 tak boley?
kak ma : gear 3 je..

setiap kali aku nak pecut kak ma stop aku. bosan.








.......








gile berlagak btol.tak lepas baru tau.


No comments:

Post a Comment